Яка користь від флаєрів і листівок?
Сучасний цифровий вік-скажете Ви? Так. Але навіщо потрібні флаєри та листівки в епоху соцмереж, месенджерів та глобального інтернету?
Яку роль у Вашому бізнесі виконує листівка?
– Насамперед це одностороння комунікація, або вихідний потік повідомлень потенційним клієнтам Вашої компанії. На листівці розміщується інформація про майбутній захід, акцію або будь-яке повідомлення.
Тобто, це може бути листівка з інформацією та закликом до того, щоб одержувач листівки відвідав якийсь ЗАХОД, наприклад концерт, або відкриття магазину, спортклубу, кав’ярні тощо.
Або, це може бути листівка, на якій розміщена інформація про АКЦІЮ або РОЗПРОДАЖ товару.
Листівка може бути пам’яткою або інформаційним листом для відвідувачів закладу, заходу. Наприклад, на автошоу, на листівці розміщено розклад заїздів та карта траси.
Таких прикладів багато.
У яких місцях листівки виграють у електронних засобів комунікації? По-перше, це відбувається там, де електронні засоби недоступні. А саме: якщо Ви хочете терміново та гарантовано повідомити місцевих мешканців про відкриття кав’ярні, або кафе, тоді листівки – це оптимальний варіант повідомити публіці про відкриття. Або якщо Ви влаштовуєте акцію або розпродаж, то листівки лунають промоутерами місцевій публіці, і ступінь охоплення в цьому випадку – висока і націлена.
У чому ще листівка чи флаєр виграють у електронних засобів? Це те, що листівка – це щось фізичне, і її можна потримати в руках. І тут не в тому справа, що на смартфоні знайти потрібну інформацію складніше, незграбне, або осі не доступно, а в тому, що до фізичних матеріалів у людей виникає більше довіри, ніж до віртуальних.
Як швидко можна зробити дизайн та виконати друк листівок ? Якщо дизайн у Вас вже є, то друк листівок можна виконати від 15 хвилин, залежно від тиражу. якщо дизайну немає, тоді можна виконати або швидкий дизайн (швидкий, але дуже простий дизайн) або виконати якісний естетичний дизайн листівки або флаєра.