MyCounter - счётчик и статистика
Ми працюємо:

Пн-сб:: 9:00-19:00
Нд: Вихідний

Наша адреса:

Харків, вул. Донець-Захаржевського 6/8
(ст.м. Історичний музей)

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА

 

Увага! Перед переглядом і використанням цього сайту уважно прочитайте цю угоду. Якщо ви не згодні з наступними умовами, не використовуйте поточний сайт.

Визначення понять
Публічна оферта - пропозиція Виконавця (викладена на сайті Виконавця), адресована необмеженому колу фізичних і юридичних осіб, укласти цю Угоду на визначених цією Угодою умовах.
Замовник / Клієнт / Покупець - фізична особа / фізична особа-підприємець / представник юридичної особи (Користувач), яка вчинила Акцепт Публічної оферти Виконавця, викладеної у цій Угоді.
Акцепт - надання Замовником повної і безумовної згоди на укладення цієї Угоди в повному обсязі, без підпису / з підписом письмового примірника Угоди Сторонами. Акцепт відбувається шляхом:
  - направлення Замовником на електронну пошту Виконавця
  - замовлення з наступним його Узгодженням за умовами цієї Угоди.
  - оплати готівкою або перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця в якості оплати / передоплати / часткової оплати Послуг. - замовлення в офісі компанії.
Електронна адреса Виконавця: zakaz@aladdin-print.ua
Узгодження - будь-які документи і / або повідомлення (в тому числі передані засобами електронного зв'язку на засоби електронного зв'язку Виконавця), які містять формулювання і дають можливість визначити волю Замовника з питання підтвердження Замовлення.
Сайт - веб ресурс (веб-сторінка) в мережі Інтернет, які перебувають за адресою ALADDIN- PRINT.UA, яка є офіційним джерелом інформування Замовників про Виконавця та послуг, які їм надаються.
Послуги - набір послуг, які надаються Виконавцем в порядку і на умовах, визначених даною Угодою і вказані на сайті Виконавця.
Продукція – поліграфічна/неполіграфічна продукція представлена на сайті ALADDIN- PRINT.UA як зразок до виготовлення по макетах Замовника.
Графічний Дизайн - вид сучасного мистецтва, який полягає в створенні графічних об'єктів ( які можуть застосовуватися для виготовлення листівок, логотипів, візиток і іншої поліграфічної / неполіграфіческой продукції ) за допомогою різних видів графіки.
Сторони - Замовник і Виконавець.
КЕП (Кваліфікований електронний підпис) – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, виданий кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг.

Загальні положення
 Ця угода укладається між Адміністрацією сайту - компанією, що надає доступ до інформації, послуги сайту (далі по тексту - сайту), і приватною особою / фізичною особою-підприємцем / уповноваженим представником юридичної особи - відвідують сторінки сайту або використовують хоча б один з сервісів, що надаються в рамках сайту (далі по тексту - відвідувачі сайту) а також в офісі Виконавця. Ця Угода регулює порядок використання ресурсів, сервісів, можливостей сайту, замовлення послуг, замовлення на виготовлення поліграфічної продукції як з використанням сайту так і безпосередньо в офісі Виконавця.
 Дана угода є публічною офертою і відповідно до ст.ст.633, 641, 644 Цивільного кодексу України, його умови однакові для всіх юридичних і / або фізичних осіб-підприємців та / або фізичних осіб.
 Предметом цієї угоди є правовідносини, які виникають у зв'язку з виготовленням поліграфічної/неполіграфічної продукції/наданням послуг/ виконанням робіт запропонованих на цьому ресурсі під Торговою аркою « Aladdin Print ».
 В порядку та на умовах цієї Угоди Замовник доручає, а Виконавець зобов'язується надати Послуги відповідно до їх опису в замовленні, переліком і на умовах викладених в цій Угоді. У свою чергу, Замовник бере на себе зобов'язання здійснити оплату і прийняти зазначені Послуги відповідно до умов цієї Угоди.
 Послуги по заявкам приймаються з використанням сайту, контактними даними вказаними на сайті (телефон, електронна пошта, месенджери - Viber , Telegram, Watsapp і ін.) А також в офісі Виконавця (поширює свою дію в разі відсутності між Замовником та Виконавцем укладеного договору в письмовому та/або електронному з використанням КЕП вигляді), надаються виключно на підставі цієї Угоди. Діями, які свідчать про згоду з умовами цієї Угоди є Акцепт Замовником умов цієї Угоди шляхом відправки форми замовлення Виконавцю з обов'язковим проставленням відмітки про прийняття умов цієї Угоди та / або оформлення замовлення в офісі Виконавця.
 Якщо замовник не згоден з умовами цієї Угоди, він не має права укладати його, а також не має права користуватися Послугами за цією Угодою.
1. Відвідувач сайту
1.1. Відвідувачем сайту є будь-яка приватна особа / представник юридичної особи, яка заходила і подивилась хоча б одну сторінку сайту без попередньої реєстрації та авторизації на сайті.
1.2. Відвідувачі, зареєстровані та авторизовані з використанням унікальних індивідуальних даних, стає Користувачем сайту.
1.3. Користувач має доступ до розширених можливостей, що надаються в рамках сайту.
1.4. Для того щоб користуватися ресурсами, сервісами і можливостями сайту, користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з Угодою. Користувач не має права користуватися сайтом, якщо він не прийняв умови Угоди.
1.5. Відвідувач не має права користуватися послугами сайту і не може прийняти умови Угоди, якщо він не досяг встановленого законодавством віку для укладення подібних угод; або не виконав інших умов для укладення подібних угод, передбачених законодавством.

2. Використання матеріалів сайту
2.1. Використовувати інтерактивні ресурси сайту можуть тільки зареєстровані відвідувачі - користувачі сайту.
2.2. Користувач має право:
   2.2.1. Оформляти замовлення;
   2.2.4. Використовувати ресурси сайту іншим способом, що не суперечить основам його діяльності.
2.3. Авторські права на матеріали сайту, ресурси і сервіси, якщо не вказано інше, належать адміністрації сайту. 2.4. Копіювання матеріалів сайту без письмової згоди адміністрації заборонено.
2.5. Допускається часткове цитування матеріалів сайту на нерегулярній основі з обов'язковим посиланням на сторінку-джерело цитати (не більше 5% від загального обсягу матеріалу).
2.6. Усі назви, найменування, торговельні марки, символи та слогани, зареєстровані в установленому порядку, є власністю їх законних власників. В матеріалах сайту не використовуються (можуть не використовуватися) значки ® і / або ™ для їх позначення.

3. Угода про конфіденційність
3.1. Порядок збору, використання і розголошення інформації, яка може розглядатися як конфіденційна, здійснюється на підставі Угоди про конфіденційність.
3.2. Приймаючи умови цієї Угоди або відвідуючи сторінки сайту, відвідувач автоматично погоджується з умовами Угоди про конфіденційність в частині використання персоніфікованої і не персоніфікованої конфіденційної інформації відповідно.
3.3. Збір, зберігання, використання, обробка та розголошення інформації, отриманої адміністрацією сайту в результаті відвідування приватною особою (відвідувачем або користувачем) її сайту і / або заповнення реєстраційних форм, в тому числі і персональні дані користувачів, здійснюється адміністрацією сайту відповідно до законодавства України. Приватна особа (відвідувач або користувач) усвідомлює і дає згоду на збір і обробку своїх персональних даних адміністрацією сайту в рамках і з метою, передбаченою умовами Угоди, Угоди про конфіденційність відповідно до законодавства України; зобов'язується повідомляти адміністрацію сайту в письмовій формі про зміни його персональних даних.

4. Обробка і зберігання ваших персональних даних
4.1. Ми гарантуємо конфіденційність персональних даних і застосовуємо організаційні і технічні заходи для захисту персональних даних. У певних випадках адміністрація сайту взаємодіє зі своїми партнерами по обробці персональних даних і передає їм ці дані. У таких випадках ми забезпечуємо, щоб було вжито належних заходів щодо захисту таких даних. Це означає, що ми не передаємо будь-які дані партнерам, чиї правила зберігання даних здаються нам сумнівними, або якщо нам відомо, що такі правила істотно відрізняються від умов, передбачених цією Угодою.
4.2. Ми можемо зберігати персональні дані двох видів:
   4.2.1. Ідентифікаційні дані, включаючи ім'я, прізвище та IP-адреса;
   4.2.2. Контактні дані, включаючи email користувача та телефон. 4.3. Ми обробляємо персональні дані з кількох причин:
   4.3.1. Щоб відвідувачі сайту мали можливість переглядати список своїх замовлень а також їх історію.
   4.3.2. Щоб забезпечити функціонування сервісів (наприклад: показувати актуально інформацію про замовлення).
   4.3.3. Щоб відвідувачі сайту мали можливість отримувати нашу інформаційну розсилку із підпискою.
   4.3.4. Щоб у нас була можливість збирати статистику. Статистика потрібна нам з двох причин: щоб бачити, чи доступні наші сервіси відвідувачам сайту, а також, щоб розуміти, яким чином відвідувачі сайту використовують наші сервіси, тим самим, роблячи сервіси зручнішими для відвідувачів на основі отриманих спостережень.
   4.3.5. Ми використовуємо дані, отримані від Вас (ім'я та прізвище, email адреса для інформаційної розсилки), тільки за умови отримання Вашої згоди з правилами обробки таких даних в порядку передбаченому п.3.2. цієї Угоди.
4.4. Особисті дані Замовника не надаються третім особам, але зберігаються для надання послуги продажу товарів, виготовлення поліграфічної продукції, представлених на нашому сайті. Адміністрація залишає за собою право використовувати цю інформацію в маркетингових цілях (аналіз даних про продажі товарів, сегментація клієнтів, аналіз відвідуваності сайту, розсилка клієнтам).
4.5. Реєструючись на сайті ALADDIN-PRINT.UA, Замовник погоджується надати достовірну і точну інформацію про себе і своїх контактних даних.
4.6. Замовник має право запросити, змінити або видалити свої персональні дані. Для цього Замовникові необхідно заявити відповідну вимогу, направивши його на відповідний контактний адресу, вказану на сайті, або зателефонувавши за телефоном , вказаним на сайті, якщо іншого самостійного способу запиту, зміни або видалення персональних даних не передбачено технічними можливостями сайту.
4.7. Терміни зберігання різних даних можуть відрізнятися:
   4.7.1. Персональні дані, що дозволяють нам проаналізувати доступність сервісів, можуть зберігається без вказівки термінів їх зберігання але як правило період не перевищує трьох років.
   4.7.2. Персональні дані, які зберігаються у нас, не розголошуються.
4.8. Користувач має право на:
   4.8.1. Можливість змінювати свої персональні дані, якщо вони недостатньо повні і / або неправильні.
   4.8.2. Запит на видалення персональних даних Користувача.
   4.8.3. Якщо Ви вважаєте, що Ваші права та інтереси були порушені, Ви можете пред'явити претензію. Ми зробимо все можливе, щоб виправити ситуацію. Для цієї мети, будь ласка, надішліть нам лист на пошту: zakaz@aladdin-print.ua
4.9. Приймаючи цю Угоду Замовник погоджується з тим, що Виконавцем можуть направлятися електронною поштою, смс або іншими повідомленнями інформація рекламного характеру.

5. Приймання і обробка замовлень.
5.1. Замовлення приймаються за допомогою сайту ALADDIN-PRINT.UA, Електронною поштою, за телефонами вказаними на сайті а також в офісі.
5.2. Якщо замовлення зроблене за допомогою сайту в робочий час (понеділок-субота з 9.00- 18: 45) представник ALADDIN-PRINT.UA підтверджує оформлення замовлення протягом години (в рамках робочого часу). Якщо замовлення зроблене в неробочий час, вихідні або святкові дні, представник ALADDIN-PRINT.UA зв'яжеться з Покупцем у найближчий робочий день.
5.3. Після розміщення замовлення Покупець отримує повідомлення (на телефон і / або один з месенджерів - Viber , Telegram, Watsapp і / або інший узгоджений канал зв'язку) про те, що його замовлення прийнято і незабаром з ним зв'яжеться представник ALADDIN-PRINT.UA для оформлення замовлення, перевірки можливості виробництва товарів, що замовляються / надання послуг і уточнення умов оплати і доставки.
5.4. Замовлення не рахується оформленим, якщо Покупець не пройшов етап підтвердження замовлення представнику ALADDIN-PRINT.UA по телефону (Покупець не відповідає на дзвінок, знаходиться поза зоною дії мережі).
5.5. Відповідно до ст.636 ЦКУ може вказати одержувачем третю особу при цьому бере на себе зобов'язання вказати при оформленні замовлення всі дані для ідентифікації такої третьої особи для передачі Виконавцем та / або його представником замовлення.
5.6. Прийом і обробка замовлень, які включають Графічний дизайн / коригування макетів або вимагають додаткової графічної обробки здійснюється за наданим технічним завданням Замовника з урахуванням умов цієї оферти. 5.7. У разі створення / зміни макетів за технічним завданням Замовника, оплата роботи графічного дизайнера оплачується погодинно.

6. Доставка і оплата:
6.1. Доставка продукції / результатів наданих послуг здійснюється за заявленою адресою покупця в разі оформлення замовлення з доставкою.
6.2. Покупець розуміє про можливість виникнення ситуації, при якій на доставку потрібно більше 3 робочих днів (відсутність вільних машин, що доставляють замовлення ALADDIN- PRINT.UA, і ін.) Або доставка буде взагалі тимчасово неможлива. При цьому ALADDIN- PRINT.UA не приймає на себе жодних зобов'язань по відшкодуванню будь-яких збитків Покупця, пов'язаних з несвоєчасною поставкою замовлення. Якщо Покупця не влаштовують терміни поставки, він має право відмовитися від доставки і забрати замовлення методом самовивозу.
6.3. У разі неможливо оплати Покупцем замовлення безготівковою формою оплати, Покупець, повинен додатково вказати про це в процесі оформлення замовлення або представнику ALADDIN-PRINT.UA по телефону про бажання оплатити замовлення готівкою, при цьому кур'єр при доставці замовлення віддає Покупцеві чек.
6.4. Оплата може здійснюватися як на розрахунковий рахунок адміністрації сайту ALADDIN- PRINT.UA так і онлайн оплата з використанням платіжних систем VISA, MasterCard , LiqPay шляхом як прямої оплати так і шляхом виставлення інвойсу / рахунку на E- mail покупця вказаний при заповненні форми і / або реєстрації.

7. Вартість робіт / послуг.
7.1. Вартість робіт / послуг для кожного замовлення є індивідуальною і складається з: вартості одиниці часу витраченої на виготовлення поліграфічної продукції / надання послуг; кадрових витрат; вартості сировини; вартості утримання обладнання з розрахунку на одиницю часу; часу витраченого графічним дизайнером (в разі необхідності) на створення / корекцію макетів; маржі.
7.2. Платежі за цією Угодою здійснюються Замовником в готівковій (з отриманням чека); безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Адміністрації ALADDIN-PRINT.UA.
7.3. Датою оплати замовлення вважається день зарахування грошових коштів на рахунок Адміністрації ALADDIN-PRINT.UA.
7.4. Підставою для оплати Замовником вартості поліграфічної продукції / виготовлення поліграфічної продукції / надання поліграфічних послуг є наданий Адміністраціею ALADDIN- PRINT.UA рахунок-фактура / інвойс / реквізитів рахунків та інше.
7.5. Адміністрація ALADDIN-PRINT.UA зобов'язується розпочати роботи по виготовленню поліграфічної продукції / надання поліграфічних послуг після здійснення Замовником 100% передоплати вартості продукції / послуг, що надаються і вважається завдатком .
7.6. Виготовлення Адміністрацією ALADDIN-PRINT.UA продукції відбувається на підставі затвердженого з Замовником оригінал-макету продукції / або поставленого технічного завдання, шляхом: електронної комунікації ( Viber , Telegram, Watsapp , засобами електронної пошти, у телефонному режимі) і / або затвердження шляхом підписання оригінал -макета продукції в офісі Виконавця.
7.7. Оригінал-макет передається Замовником в електронному вигляді, разом з усіма необхідними шрифтами, зображеннями, і ін. В разі відсутності оригінал-макету, останній може бути виготовлений ALADDIN-PRINT.UA згідно з технічним завданням Замовника.
7.8. Адміністрація ALADDIN-PRINT.UA протягом 3-х робочих х днів з моменту отримання від Замовника оригінал-макету продукції здійснює його перевірку на предмет відповідності зі своїми виробничо-технічними вимогами, а в разі необхідності - адаптацію.
7.9. В процесі адаптації наданого Замовником оригінал-макету Продукції, Адміністрація ALADDIN-PRINT.UA в праві вносити в нього зміни, якщо внесення таких змін буде необхідний про згідно з технічними вимогами, з метою досягнення максимальної якості та найкращого результату .
7.10. Кінцевий викладений, перевірений і узгоджений Сторонами оригінал-макет продукції в паперовому вигляді підписується (в разі фізичної можливості) Замовником або підтверджується шляхом викладеним в п.7.6. цієї Угоди.
7.11. Виготовлення продукції / надання послуг Адміністрація ALADDIN-PRINT.UA починає тільки після узгодження з Замовником кінцевого варіанту оригінал-макету продукції і оплати вартості її виготовлення / надання послуг.
7.12. При бажанні Замовника за додаткову плату Виконавцем може бути виготовлений сигнальний зразок продукції на твердження відповідності всім побажанням Замовника.
7.13. Термін виготовлення продукції / надання послуг узгоджується Сторонами на кожне окреме замовлення.
7.14. При здійсненні замовлення на виготовлення тієї чи іншої продукції коригування наданого Замовником макету (зміна кольорової гами, ретуш, пошук і заміна шрифтів, підготовка до друку, і т.д. ) здійснюється відповідно до п.5.7. цієї Угоди.
7.15. Нарахування оплати за роботи з графічного дизайну проводитися з розрахунку фіксованої вартості однієї години роботи помноженого на час, який знадобився на реалізацію технічного завдання Замовника.
7.16. Право інтелектуальної власності на створені графічним дизайнером макети тієї чи іншої продукції належить Адміністрації ALADDIN-PRINT.UA до моменту оплати Замовником робіт з графічного дизайну. Після здійснення Замовником оплати робіт з графічного дизайну, право інтелектуальної власності на створений макет тієї чи іншої продукції (згідно наданого Замовником технічного завдання) переходить до Замовника.
7.17. Якість продукції повинна відповідати затвердженому Замовником оригінал-макету продукції і вказаними параметрами специфікації.
7.18. Після передачі продукції та підписання, продукція вважається прийнятою Замовником в кількості і якості. Заявлені Замовником після отримання Замовлення претензії щодо якості та / або кількості переданої продукції Адміністрацією ALADDIN-PRINT.UA не приймаються.
7.19. Право власності на продукцію, ризик пошкодження, втрати продукції переходить до Замовника з моменту отримання Замовником продукції.

8. Умови повернення грошових коштів.
8.1. Повернення грошових коштів сплачених за замовленням здійснюється виключно до початку виконання замовлення / виконання робіт / надання послуг, виходячи з суми сплаченої Замовником у вигляді завдатку.
8.2. Для повернення сплачених / зарахованих грошових коштів , Замовником заповнюється б ланк заяви на повернення грошових коштів з наданням підтвердження їх оплати (чек / платіжне доручення ).
8.3. Заява на повернення грошових коштів розглядається Адміністрацією ALADDIN- PRINT.UA протягом 5-ти днів. При цьому повернення грошових коштів здійснюється не пізніше ніж 7-ми днів.
8.4. При здійсненні повернення грошових коштів Адміністрацією ALADDIN- PRINT.UA , виплата проводиться способом, яким здійснювалося зарахування / оплата (готівковим / безготівковим) .

9. Відповідальність.
9.1. Замовник несе повну матеріальну відповідальність за порушення прав власності, авторських прав, а також прав третіх осіб на надані їм для використання оригінал-макети та вихідні матеріали, також за порушення вимог Законів України: «Про рекламу», «Про видавничу справу», «Про авторські та суміжні права »та ін.
9.2. У разі застосування щодо Адміністрації ALADDIN-PRINT.UA будь-яких санкцій, витрат, збитків за позовами названих третіх осіб і / або рішенням державних органів, Замовник повністю відшкодовує Адміністрації ALADDIN-PRINT.UA усі понесені витрати/збитки/шкоду.
9.3. У разі несвоєчасної оплати Замовником робіт по виготовленню продукції / послуг, Адміністрація ALADDIN-PRINT.UA залишає за собою право на відмову Замовнику в виготовленні продукції / надання послуги.
9.4. Замовляючи виготовлення поліграфічної продукції / надання послуги (в тому числі з графічного дизайну), Замовник засвідчує свою особисту відповідальність у використанні оригінал-макету та інших входять матеріалів, які є об'єктом авторського права і прав третіх осіб, а також містять зображення третіх осіб або зразка продукції , Замовник попередньо отримав всі необхідні дозволи та ліцензії. Замовник гарантує дотримання всіх норм про авторське право і прав третіх осіб у зв'язку з використанням оригінал-макету або витратних матеріалів, наданих Замовником, а також відповідність змісту оригінал-макету вимогам Закону України «Про рекламу».
9.5. Замовник погоджується з тим, що несе повну відповідальність за матеріали, продукцію зміст і форму замовлення і гарантує, що вона не порушує визначені законодавством України положення і гарантує, що: - Продукція не містить матеріали (висловлювання, заклики і т.д.), зміст яких спрямований на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства , комуністичного і / або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів і їх символіки, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини, здоров'я населення; - Продукція не містить популяризацію або пропаганду органів держави-агресора і їх окремих дій, що створюють позитивний образ працівників держави-агресора, працівників радянських органів державної безпеки, виправдовують визнають правомірним окупацію території України; - Продукція не містить інформацію, віднесену до недобросовісної реклами, рекламу з використанням шаржування державних символів України (Державного Герба, Державного Прапора, Державного Гімну) у будь-якому вигляді; - Продукцію не містить інформацію, дані відомості, поширення та / або розповсюдження яких заборонено законодавством; - Продукція не відноситься до продукції, оборот якої заборонений законодавством; - Замовлення проводиться з дозволу її власника (співвласників), а також без порушення законодавства України з питань інтелектуальної власності; - Продукція або інформація, яка вказана в ній не становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законодавством; - Продукція не містить помилкової інформації.
9.6. При отриманні Замовником поліграфічної продукції, Замовник зобов'язаний перевірити кількість, якість продукції на відповідність затвердженому оригінал-макету безпосередньо в офісі Виконавця та / або при отриманні замовлення за адресою.
9.7. Претензії Замовника після отримання замовлення Виконавцем не приймаються.
9.8. Виконавець залишає за собою право на відмову від виконання роібт/надання послуг у звязку з недотриманням Замовником карантинних рекомендацій/обмежень.
9.9. Виконавець залишає за собою право на відмову від виконання робіт/надання послуг без пояснення підстав такої відмови.

10. Форс мажор.
10.1. Обов'язки Сторін за цим Договором вважаються такими, що втратили силу в разі виникнення незалежних від волі сторін обставин непереборної сили: стихійні лиха, зміни в законодавстві, військові дії і т.п.
10.2. Сторона, яка не має можливості виконати обов'язки за цим Договором внаслідок дії форс-мажорних обставин, зобов'язана повідомити іншу Сторону про виникнення вищевказаних обставин негайно, не пізніше 3-х днів з моменту їх виникнення, в письмовій формі. Несвоєчасне повідомлення про виникнення форс-мажорних обставин позбавляє відповідну Сторону права посилатися на ці обставини в майбутньому, за винятком випадків, коли саме повідомлення було неможливим під дією обставин непереборної сили.
10.3. На підтвердження дії обставин непереборної сили Сторона надає відповідне підтвердження, видане Торгово-промисловою палатою України.

11. Кукі-файли
11.1. Щоб зробити відвідування Вами сайту зручнішим, відстежувати відвідування сайту і покращувати сервіс, ми збираємо невелику частину інформації, відправленої з Вашого браузера, так звані куки -файли. За бажанням Ви можете не надсилати куки -файлів (будь ласка, зверніться до налаштувань Вашого браузера, щоб дізнатися, як це зробити). Однак, будь ласка, візьміть до уваги, що відключення функції відправки куки -файлів може обмежити Ваші можливості використання сайту.

12. Прикінцеві положення
12.1. Заповнюючи форму реєстрації на сайті, відвідувач автоматично приймає умови цієї Угоди. При цьому в незалежності від кількості замовлень і періоду замовлень тієї чи іншої продукції / послуги Замовник погоджується з тим, що приймаючи умови (акцепт) цієї Угоди при першому замовленні, Замовником прийняті умови цієї Угоди і при проведенні подальших замовлень.
12.2. Відвідувач приймає умови Угоди в разі фактичного використання сайту. У цьому випадку користувач розуміє і погоджується з тим, що адміністрація сайту буде розцінювати факт використання користувачем сайту, як згоду з умовами Угоди з відповідного моменту часу.
12.3. Діяльність адміністрації сайту проводиться відповідно до законодавства України. Будь- які претензії, суперечки і офіційні звернення будуть розглядатися виключно в порядку, передбаченому законодавством України.
12.4. Адміністрація сайту не несе відповідальності за будь-які прямі або непрямі збитки, понесені Відвідувачами, Користувачами або третіми сторонами, а також за упущену вигоду в результаті діяльності ALADDIN-PRINT.UA.
12.5. Користувач погоджується, що він несе одноосібну відповідальність (і що адміністрація сайту не несе відповідальності перед користувачем або будь-якими третіми особами) за будь- яке порушення користувачем своїх зобов'язань, встановлених цією Угодою, а також за усі наслідки таких порушень (включаючи будь-які збитки чи шкоду, які може понести адміністрація сайту).
12.6. Умови цієї Угоди можуть бути змінені адміністрацією сайту в односторонньому порядку.
Нам довіряють
5aeeef862f0379a493f4ce85cad9d138.png
3456eabaf3e7f3e30819f1a6685d23be.png
bc4ee80a68366a70cc22b12f16fd8f32.png
dc0cf11c872ab9187d1e26cc8d92c32c.png
5767ee44c1a9cb7eb301bd7c0f04d3a9.png
b4994664ec64443f11aed4ec07749a7f.png
0b8d8f90d0e816cb23bdcf7a888e9b29.png
c447023965df9292858edad4ae8712d0.png
85885758cddf21edf7120192a6fe1f51.png
c0d3c3fb897c968a9e86a426f0835e2e.png
3bc5631cf7ed55dc14f90ce2e4e4cea8.png
e9ded129470fc25dc618eebce3f98040.png
589f5c79fce383d9b441de0cdfc17aa4.png
96065c9f2bf6de617da7b25f6740a101.png
Замовити зворотній дзвінок