Як підготуватися до участі у виставці?

Як підготуватися до участі у виставці?

Для початку, давайте з’ясуємо, що таке виставка.

Виставка – це захід, у якому представлені учасники однієї тематики. Наприклад, у поліграфістів та рекламників – це виставка РЕКС, яка проходить щороку наприкінці вересня у Києві у виставковому центрі КиївЕкспоПлаза. На цій виставці представлені стенди постачальників поліграфічного обладнання (Minolta, Xerox, Canon, Epson, Mimaki, HP тощо). Стенди постачальників паперу та витратних матеріалів, і стенди друкарень, де є вже готова поліграфія. Коли друкарня Аладдін Прінт відкриється у Києві, то так само братиме участь у цій виставці, але зараз не про це.

Який результат очікується від участі у виставці?

Насамперед варто відзначити, що виставки відвідують зацікавлені люди, тобто потенційні клієнти. Виставка є маркетинговий інструмент. Наприклад, якщо брати ту саму виставку поліграфії РЕКС, то відвідувачами будуть представники друкарень. Тому, експоненти (ті, хто розміщують свій стенд та беруть участь у виставці) готуються до того, щоб отримати якнайбільше контактів своїх потенційних клієнтів. Не продажів, а контактів, щоб після виставки, зв’язатися з потенційним клієнтом і продовжити спілкування.

Головна мета участі у виставці – зібрані контакти потенційних клієнтів, або існуючі клієнти ознайомлені з новим продуктом.

Другорядні цілі – це:

– зустрітися з існуючими клієнтами, попити каву та отримати від них зворотний зв’язок;
– зробити фотозвіт та розмістити на корпоративному сайті;
– зробити купу селфі і зробити невелику розвідку по стендах конкурентів.

Отже, цілі зрозумілі тепер ближче до справи.

Ви вже ухвалили рішення про те, що берете участь у виставці у своїй тематиці. Вам вже відома виставка, дата, місце. Ви зв’язуєтеся з організатором виставки та бронюєте місце у залі. Що далі?

Далі, Вам необхідно для себе сформулювати: який продукт чи послугу Ви хочете просувати, і хто Ваш потенційний клієнт. Нещодавно, ми допомагали у підготовці до виставки однієї компанії, яка займається оптовими та роздрібними продажами, і там було 3 «аудиторії». Роздрібні клієнти, дропшиппери, та оптовики. Для кожної аудиторії готували свої роздаткові матеріали (маркетинг-кити, каталоги, брошури, візитки), а на стенді працювало 3 представники компанії, кожен – для своєї аудиторії.

Оформлення стенду може бути різним: яскравим та оригінальним, строгим або ж у класичному стилі. В першу чергу це залежить від того, який у Вас продукт, і чи буде він представлений на стенді. І, звичайно ж, дотримання фірмових кольорів та символіки. Заздалегідь необхідно продумувати і площу стенду, щоб стендисти могли комфортно запрошувати на стенд відвідувачів та розмовляти з ними.

Про що розмовляти на стенді із відвідувачами? Звичайно ж, про їхні потреби, і, звичайно, брати в них контактні дані, заносити ці дані в анкети. Що можна та потрібно вручати відвідувачам? Візитки, каталоги продукції, листівки, журнали компанії, сувеніри та, якщо є – зразки своєї продукції.

Отже, яку поліграфію необхідно підготувати до участі у виставці:

– анкети (В анкети потрібно вносити дані про відвідувачів, щоб після виставки з ними зв’язуватися.);
– візитки (Друк візиток необхідна. Якщо напрямів\менеджерів кілька, то для кожного потрібні окремі візитки.);
– каталоги продукції (Роздавати потенційним клієнтам, щоб ті могли робити заявку за каталогом);
– листівки (Друк листівок необхідний для їх роздачі потенційним клієнтам зі стенду, або в залі, для залучення відвідувачів на стенд.);
– подарункові сувеніри (Різаються потенційним клієнтам, покращує імідж гостинного підприємства).

– бейджі (Опізнавальні знаки для стендистів)

– журнали, брошури (У журналі має бути інформація про компанію)

– прайс-листи  (Прайс-листи останнім часом неефективні. Ціни можна вказати в каталозі, але краще цього не робити. Якщо багато найменувань товару, то краще використовуйте електронні засоби.)

Так само, може стати в нагоді преса на футболках, адже співробітники стенду в корпоративному одязі зможе підкреслити статусність вашого бренду. Варто робити це наступним кроком після того, як замовити візитки, та іншу поліграфію, очевидно.

Ось поліграфія, що найчастіше використовується для виставок, яку у нас замовляють експоненти.
Який результат має бути після участі у виставці? Головне – це зібрана база потенційних клієнтів, з якими після виставки можна буде налагоджувати контакт.

Робота на виставці – це комплексна робота. Крім рекламно-комерційної поліграфії, потрібне правильне оформлення стенду та правильна робота співробітників на стенді.

Зовнішній вигляд – важливий. Спочатку завдяки зовнішньому вигляду відвідувач підходить до стенду. На вигляд стенду має відразу стати зрозумілим, чим займається ваша компанія, а головне – що тут пропонують для відвідувачів.

Окрім гарного дизайну, на стенді мають бути представлені зразки продукції. Якщо фізично це неможливо, тоді можна замінити фотошпалери або відео на великому екрані (потрібно підготувати промовідео, яке крутитиметься на великому екрані встановленому на стенді). Але натуральна продукція набагато краща. Товар обличчям так би мовити.

Що мають робити стендисти? Стендисти повинні збирати заповнені анкети. Щоб отримати контакт потенційного клієнта, необхідно з ним поговорити. Наприклад, про те, яку проблему клієнт може і хоче вирішити за допомогою вашої продукції або послуги. З’ясувати його “болі”. Записати їх у анкету. І в результаті записати контакти співрозмовника-потенційного клієнта.

Якщо у вас на стенді вийшов комплекс: привабливий стенд, є зразки, є комерційна поліграфія, є телевізор з відеороликами і правильно налаштована робота співробітників – тоді потенційних клієнтів буде прийнято максимальну кількість.

Бажаємо Вам результативних участі у виставках!


  • EN
  • RU
  • UKR