Поліграфія при виході із кризи.

Поліграфія при виході із кризи.

Малий, середній та великий бізнес у період карантину отримали один із трьох результатів: 

-обіг знизився до нуля

-оборот зменшився

-нічого не змінилося чи покращилося

І із цим треба щось робити! Час виходити з карантину!

 

Для початку, слід розставити всі крапки над “і”, і визначитися з тим, що таке поліграфія, вірніше, що таке поліграфічні вироби.

Насамперед це канал комунікації з клієнтом. Поліграфічні вироби – це паперове, що можна помацати руками на відміну електронних каналів комунікації, передати з рук до рук, а головне, через поліграфічні вироби можна передати інформацію, емоції та значимість.
Багато підприємців зараз переключилися на онлайн-просування та комунікацію, прибравши зі свого арсеналу комунікації через поліграфію. Але ті, хто використовують усі канали комунікації – успішніші. За всієї любові до інтернет комунікацій варто визнати, що рекламна поліграфія може бути ефективна в тих ситуаціях, де електронні методи виявляються безсилими.

 

Що робити з клієнт-комунікаціями тим, у кого нічого не змінилося чи покращилося? Як мінімум, потрібно зміцнювати співпрацю з існуючими клієнтами, зміцнювати їхню довіру до бренду. Як тут може допомогти поліграфія? Наприклад, тим клієнтам, які роблять покупки/замовляють послуги зараз, можна вручати пропозиції з новими продуктами/послугами у вигляді каталогів або буклетів з описом товарів/послуг, тим самим робити ДОПЕРЕДЖІ. Ще можна, наприклад, до товару прикладати лист подяки, з інструкцією по товару/послуги, тим самим, підвищуючи ЛОЯЛЬНІСТЬ до бренду компанії, перетворюючи клієнтів на “адвокатів вашого бренду”, які рекомендуватимуть своїм знайомим при необхідності звертатися саме у вашу компанію. Або будуть здійснювати повторні покупки, навіть якщо ваші продажі йдуть через інтстаграм. Потрібно робити поліграфію більш преміального класу. Слід просувати БРЕНД КОМПАНІЇ. Ну і звичайно ж, не буде зайвим ПОШУК НОВИХ КЛІЄНТІВ – активні продажі, зустрічі, презентації, в яких потрібні /” target=”_blank” rel=”noopener”>візитки, каталоги та інша поліграфія, яка залишається у потенційного клієнта після знайомства.

 

Що робити тим, у кого оборот зменшився? У цьому випадку відділ просування повинен терміново збільшити кількість рекламних повідомлень по всіх каналах: інтернет, поліграфія, листи, дзвінки, зустрічі. Необхідно повернути втрачених клієнтів, але головне – залучити нових. Поширення промо-матеріалів існуючим та новим клієнтам може покращити ситуацію із продажами. Це можуть бути каталоги, буклети, рекламні листівки.

Що робити тим, у кого зупинилися продажі, і після карантину швидше за все не відновляться, чи відновлюватимуться дуже довго? У цьому випадку в першу чергу необхідно “оживити” клієнтів і залучати нових. Це майже “стартап”. Можливо, необхідно поміняти принцип роботи або змінити нішу.
Наприклад, заповзятливі ресторатори, які мають гарну кухню, змінили підхід до реалізації. Вони організували свій відділ доставки або поєднувалися з вже існуючими службами типу Глово, і приймаючи замовлення через інтернет або телефон – привозять страви додому до клієнта або видають через вікно.
Один із прикладів – це Кофеїн, на Проспекті Науки, в якому з перших днів карантину на вході стояла людина, яка повідомляла всім перехожим, що вони можуть замовити їжу на виніс, або випити улюблену каву. І знаєте, збоку здається, що роботи у них побільшало ніж до карантину, може так воно і є. Але є й “консервативні ресторатори”, які опустили руки, і вирішили чекати, поки саме розсмокчеться, звинувачуючи у невдачах уряд.
Або, наприклад, компанія, яка продавала свій продукт оптом, але із запровадженням карантину втратила оптових покупців, оскільки ті потрапили під заборону на період карантину. Не довго думаючи, підприємець вирішив розпочати торгівлю вроздріб і врятував компанію від руйнування.

Не важливо, створюєте новий бізнес, змінюєте принцип роботи у старому чи “оживляєте” клієнтів у старому бізнесі, вам потрібно повідомляти клієнта про себе. Брендова реклама тут недоречна. У цьому випадку важливо донести повідомлення потенційному клієнту: ЩО ВИ ЙОМУ ПРОПОНУЄТЕ і ЩО ВІН ОТРИМАЄ! Інакше кажучи, ви продаєте НЕ БРЕНД, а ТОВАР АБО ПОСЛУГУ.

Яка має бути поліграфія в цьому випадку? Візитки, буклети, каталоги – для активного продажу та особистих зустрічей. Роздавашки – для тих випадків, де інтернет не здатний донести повідомлення про ваш товар або послугу: – аудиторія не має доступу до інтернету; – коли цільову аудиторію легше отримати роздаючи листівки біля виходу з ТРЦ, наприклад; – коли необхідно отримати локальну аудиторію, вклавши листівки в поштові скриньки; -афіші та оголошення – для отримання локальної аудиторії; – паперові листи надіслані на базі адрес; – каталоги із продукцією вашої компанії.

 

Це головний принцип того, як вести комунікації з клієнтом та які повідомлення йому доносити. Звичайно, в кожній із трьох ситуацій необхідно індивідуально дивитися, що підходить найбільше, а що не дуже. Але неефективне використання такого каналу комунікації як поліграфія, або повної його відсутності, призводять до недоотриманого прибутку тією чи іншою мірою. Тому, подивіться на те, як ви спілкуєтеся у вашій компанії з клієнтом, які точки дотику ви використовуєте та застосовуйте поліграфію на користь вашої компанії та ваших клієнтів, незалежно від того, який розмір вашої компанії чи бізнесу! Просувайте ваші товари та бренд за допомогою поліграфії та принципів написаних вище!
І будьте здорові!


  • EN
  • RU
  • UKR